Wednesday, December 16, 2009

5 Tahun 5 Bulan

 ehehe dah kembali ke alam remaja plak baca novel remaja. Tapi best Hlovate ni dia pandai bercerita. Macam cerita betul dan ada sikit sikit watak cem aku dalam novel dia tu. Masa tgh gila-gila remaja dulu laa. Sekarang dah dewasa kot. Suka sangat watak apeh walapun dia hanya watak tempelan.


Watak utama dia sangat best dengan sedikit masalah psiko macam seseorang yang aku kenal.Bukan seorang kot 2 orang hehe. Apapun watak dalam ni semua baik takdak orang jahat ni satu perbahan baik dalam pembacaan aku melalui novel mlayu. Kalau orang nak letak novel ni sebagai ovel pop aku rasa novel ni novel underground. Novel jiwa penulis bukan novel cari makan sangat.


apapun thumbs up laa dia ada feel ada nasihat ada pengalaman sedikit panduan hidup seolah jiwa penulis wujud dalam watak utama. Saya tak kenal pon Hlovate tapi rasa macam dia tuh ala ala watak Johanna. huhu memandai ja.