Tuesday, November 4, 2008

Aduhai....

semalam dia sms aku dia kata: awak pendengar yang setia, matang, brtolak ansur tegas dan... aku tak tahu apakah kata kata yang spatutnya ditafsirkan selepas titik hazaf itu.

tapi ayat ayat bginilah yang mngundang keinginan utk aku trus bersms dengannya mengenalinya membuat aku sibuk dngan dunia sms yang mmg prkara yang sukar aku lakukan sblum ini.

Dia slalu sahaja mncuit jiwaku untuk tersenyum. kawan kawan sudah mula menjling dan menggeleng mlihat aku dan hp ku. terima kasih tuhan mmberinya bagiku. terima kasih teknology mendekatkannya denganku. terima kasih ayah ibu mnerimanya untukku.

aduhai lamanya bulan may.

4 comments:

Aishahtur said...

haha fiwwittt,

Nurul Zahar said...

=)

eizaz said...

sudan kata pergi
malysia kata mari
kalo sudan xkata pergi pn malaysia tetap kata mari..
nt ade masjid baru!
hehehe...

Fairuz Sallehuddin said...

nak msg adek sepupu, susah kemain!