Tuesday, May 29, 2012

Berkelana

Dalam sejarah perkara pertama adalah suatu yang penting. Sejak aku menjelajah kedah selangor selangor kedah ni, baru baru inilah pertama kali diberi kesempatan membawa ayah dan emak dalam musafir yang panjang.

kami bertolak dari bukit naga jam 11 malam lebih dan menuju ke Sg Petani alhamdulillah perjalanan lancar dan kami selamat sampai jam 4 48 pagi waktu malaysia. Setelah itu agak hampir tengah hari sekitar 11 28 pagi aku dan adik-adik lelakiku ke Padang Besar ini juga pertama kali untuk kami bertiga hanya kami berkelana sekali. Jam 6 petang kami di Gurun pertama kali sejak balik dari Sudan aku berjumpa dengan Mohd Fitri Hashim yang pernah berkhidmat di bawah Mercy Malaysia semasa di Sudan dahulu.

pukul 7 tiba di Sg petani dengan selamat alhamdulillah. Jam 11 malam pertama kali sekali lagi aku hanya berdua dengan adik lelaki bongsuku pulang ke Shah Alam.  Inilah kelana paling bersejarah untukku pada tahun ini.
Terima Kasih Allah kerana mengurniakan aku kenderaan yang sangat sederhana dan baik sekali Terima kasih Ya Allah.

No comments: